jitlosvit.com.ua - поширення досвіду вирішення заявлених проблем

Ваш профиль
Личная почта

Извините, гости не могут использовать личную почту. Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизируйтесь, чтобы стать полноправным участником проекта. Сейчас вы можете просто написать письмо администрации

«    Январь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
П'ять нових

Опитування ↓

Спасіння багатоквартирних будинків є справою:

Держави
Співвласників будинків (ОСЖ)
Об’єднуючих ОСЖ Асоціацій (АПО)
Допомогових (на кшталт ЖИТЛОСВІТ) організацій
Приватних виконавців ЖК-послуг (ПВП)
Керуючих (ОСЖ та ПВП) компаній
Мені байдуже

Архів новин ↓

Ноябрь 2017 (1)
Октябрь 2017 (1)
Сентябрь 2017 (2)
Август 2017 (1)
Июль 2017 (2)
Июнь 2017 (4)

Рекомендуємо ознайомитись ↓

Неймовірний пошук ↓

Погода ↓


Статистика сайту ↓

Пользователей:
Новых: 7
За час: 0
За месяц: 282
Всего: 9470

Приветствуем новичка:
frankietq16

Бізнес ЖИТЛОСВІТПосперечалися ми тут…

  • 20-04-2011, 13:14
  • Додав користувач master

Олег Матійців: Коли у ЖКГ справах напрошуються два класичні питання.


Перше і головне: хто винен? Фіфті-фіфті скажуть Вам закордонні колеги. Але якщо справа стосується обслуговування ОСЖ – не все так просто. Тож, замовити на стороні просування чи розкрутку, консалтинг або тренінг – тут не вийде. Не домовились з мешканцями будинків, і результатів небуде. Як у «Жилкома», на Виноградарі, у Києві…

 

Відразу маленьке уточнення: результат у нас що? Це Вам не збільшення відвідуваності сайту або підвищення продажів. Хто, як йому здається поспритніше, у кого, як йому здається з владою «все на мазі» – одразу подаються на брейнштурм… решта читають далі.

 

Так от, не треба одразу голосно кричати і бити ніжками по цегляній підлозі. Ну всякого буває: влада самовпевнена, а ти профан у такій тонкій матерії, як обслуговування спільного майна об’єднань співвласників або неорганізованих у юридичні особи будинків (НЮО ББ).

 

Вас банально розвели. Питання – чому Ви тоді дозволили?  Ви не в темі. Питання – чому не делегувати вирішення тому, хто в ній? ... Далі продовжувати? Можливо, комусь це і видасться банальністю, але першопричина всіх конфліктів порівняно однакова. Але чому це відбулося з Вами, якщо Ви багаті, впевнені, зі зв’язками...

 

Далі: припустимо, питання з владою Ви вирішили, «сіли» на район або ЖЕК, а мешканці збунтувалися і віддачі немає. У стосунках із співвласниками таке часто буває. Тут треба зробити три глибоких видиха і йти шукати причину зсередині, бо зовні незнайдете.

 

І треба не просто звернути свій погляд на пропозицію. Якщо ваша управляюча кампанія або виконавець житлово-комунальних послуг розвалюється через місяць – реклама не врятує. І якщо  Ваш сервіс неоцінено, і як Вам здається хами-мешкаці гроблять будь-який супер-гіпер активний Ваш підхід до обслуговування їх будинків. Якщо пишуть гнівні листи з сотнями супровідних підписів, після яких практично припиняється оплата Ваших послуг, і Ви підводите підрядників по термінам оплати ... тут вже нічого не допоможе...

 

Знаю,  непросто це – тверезо  подивитися на проблему, перестроїти на ходу, ні не бізнес-процес, а стосунки із коллективними споживачами – будинками, догідливо «виданими» владою під «відкати». А може вигнати всіх з фірми, від паспортиста до двірника…ой та чи мало ще чого можна спробувати? Простіше сказати: ці консультанти і розробники, разом із «заводчиками» до влади та інша братія – виродки, мета яких максимально викачати грошей і взагалі...

 

Ліричний відступ: цур мене, цур! Я абсолютно не намагаюся відбілити або очорнити кого б то не було. Просто уявляю інше. Почнуться розмови: рвачі, непрофесіонали, мета яких, по-швидкому накосити грошей, такі у нас довго не затримаються... Ніколи! Це вже я думаю, та Ви і без мене це знаєте. Але всеж таки, ні, не для любителів образних прикладів: інформаційну кампанію вартістю у пів мільйона гривень цілком під силу зруйнувати одній гаркавій дівчинці-оператору на вхідних, у колл-центрі УК.

 

Продовжуємо розмову.  Питання друге, логічне: що робити? Краще робити до, ніж після – менше нерозтрачених ілюзій буде. Так от, власне все дуже і дуже просто. Систему роботи  з будинками співвласників треба шерстити від і до, вивчати довго і вдумливо, ритися по відгуках – спілкуватися із спеціалістами залучення ОСЖ та НЮО ББ до початку їх обслуговування.

 

Ще до моменту «заходу» на ОСЖ та НЮО ББ співвласників, переговори з представниками останніх, а краще їх АПО, мають бути дуже і дуже ретельно підготовленими. Йдемо далі: торгуватися! Це я вголос тільки що сказав? Торгуватися, ні, не з владою, а з кожним формуванням (ні, не банд) представників будинків…про кількість послуг та вартість тарифів (у них це внески). І робити це щиро і від себе, і Боже упаси, з під знамен влади – інакше знову провал.

 

"Горді"  залишаться у ЖЕКу, ще деякий час, з рештою – обов’язково знайдете компроміс. І останнє, хоча обговорено не весь список, але не останнє за значенням: уважно, дуже уважно обирайте потенційного виконавця – формувальника представницької структури, до якої увійдуть ОСЖ та НЮО ББ.

 

З усіма психологічними аспектами Ви без мене вже розберетеся, а от якщо відразу приймете оновлений Вашими підопічними, або доопрацьований сторонніми спеціалістами концепт /макет/ - одразу дуже і дуже насторожтеся. Профі, не хапаються відразу і не видають «на гора» і бігом неадаптовувані представницькі органи ОСЖ та НЮО ББ, які визначать Вас виконавцями послуг.

 

У нас завжди є питання /уточнення/ побажання. Ви можете сперечатися з нами, в кінці кінців. А от чи варто сперечатися з кимось іншим? Але це, вже зовсім інша історія…

 

Пише onlain, 26 апреля 2011 10:25
  • Повідомлень: 0
  • Новин: 0
Я хоть денег не вкладывал, как фаловал инициативщиков на создание ОСББ но представляю дядек, с растопыренными пальцами, что попали на отвод домов в их УК  lol

Информация o_O

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.
123