jitlosvit.com.ua - поширення досвіду вирішення заявлених проблем

Ваш профиль
Личная почта

Извините, гости не могут использовать личную почту. Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизируйтесь, чтобы стать полноправным участником проекта. Сейчас вы можете просто написать письмо администрации

«    Июль 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
П'ять нових

Опитування ↓

Рейтинг впливовості політиків

Порошенко Петро
Гройсман Володимир
Тимошенко Юлія
Турчинов Олександр
Ярош Дмитро
Садовий Андрій
Парасюк Володимир

Архів новин ↓

Апрель 2018 (1)
Март 2018 (1)
Февраль 2018 (1)
Январь 2018 (1)
Декабрь 2017 (1)
Ноябрь 2017 (1)

Рекомендуємо ознайомитись ↓

Неймовірний пошук ↓

Погода ↓


Статистика сайту ↓

Пользователей:
Новых: 0
За час: 0
За месяц: 18
Всего: 10194

Приветствуем новичка:
RobertExima

РобочеСтратегічний маркетинг

  • 19-09-2009, 15:00
  • Додав користувач master

Ефективна маркетингова стратегія є ключовим фактором домінування компанії

 

Проте, найчастіше, всі зусилля компанії щодо реалізації стратегії розбиваються об адміністративні бар'єри всередині компанії та неточностей прогнозів вашого ринку.

 

Основні переваги стратегічного планування:

 

Мінімальні витрати – впровадження системи стратегічного планування не вимагає масштабних інвестицій з боку клієнта. Ефект досягається за рахунок оптимізації бізнес-процесів, глибокого вивчення ринкового середовища компанії та ефективних інструментів маркетингу

 

Значний ефект – основною метою стратегічного планування завжди було збільшення нематеріальних активів компанії, таких як портфелі продуктів, кваліфікація персоналу і т.д. Проте ці активи, згодом, перетворюються на відчутні прибутки, оскільки дозволяють випереджати конкурентів на кілька кроків вперед

 

Оптимізація управління – стратегічне планування дозволяє створити єдину систему управління, орієнтовану на ринок і споживачів, що значно підвищує швидкість прийняття ключових управлінських рішень.

 

Рівні стратегічного планування:

 

Корпоративна стратегія = Головна мета (Місія) + Бізнес-портфель

Бізнес-стратегії = Продукт 1, Продукт 2, Продукт 3 ...

Функціональні стратегії = Товарна, Цінова, Збутова, Комунікаційна

Організаційно-технічні заходи = По кожній функціональній стратегії

Плани підрозділів = Маркетинг, Закупівлі, Продажі тощо

 

За Вашим зверненням, Житлосвіт виконає Стратегічне планування, для Вашої компанії, що  забезпечить систему управління маркетингом, засновану на достовірній інформації з ринку та інтегровану в загальну систему управління діяльністю або бізнесом. 

 

Информация o_O

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.
123