jitlosvit.com.ua - поширення досвіду вирішення заявлених проблем

Ваш профиль
Личная почта

Извините, гости не могут использовать личную почту. Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизируйтесь, чтобы стать полноправным участником проекта. Сейчас вы можете просто написать письмо администрации

«    Январь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
П'ять нових

Опитування ↓

Рейтинг впливовості політиків

Порошенко Петро
Гройсман Володимир
Тимошенко Юлія
Турчинов Олександр
Ярош Дмитро
Садовий Андрій
Парасюк Володимир

Архів новин ↓

Ноябрь 2017 (1)
Октябрь 2017 (1)
Сентябрь 2017 (2)
Август 2017 (1)
Июль 2017 (2)
Июнь 2017 (4)

Рекомендуємо ознайомитись ↓

Неймовірний пошук ↓

Погода ↓


Статистика сайту ↓

Пользователей:
Новых: 7
За час: 0
За месяц: 282
Всего: 9470

Приветствуем новичка:
frankietq16

Статті, інтерв'юАдміністрування процесу надання послуг у «водному» питанні

  • 23-05-2011, 11:02
  • Додав користувач master

Історично склалося так, що, перше бажання керівника, що усвідомлює наявність проблеми в роботі  – вирішити проблему самостійно, почавши зі збору інформації про варіанти вирішення проблеми. 

Спроби вирішення проблем власними силами, вимагає значних знань і досвіду, і як свідчить практика, без залучення спеціалістів відповідного профілю, які є у спеціалізованих організацій, і навряд чи є у потенційного клієнта, звісно не обійтися

Навіть якщо «водопостачання» є основним видом діяльності, клієнт не завжди володіє достатньою кваліфікацією для вирішення сучасних проблем, як техніко-технологічного аспекту так і фінансово-інвестиційної сфери. В першу чергу це підприємства, основною сферою діяльності яких є надання споживачам послуг з подачі питної води та відведення, а також з переробки стічних вод.

Другу групу наших клієнтів складають підприємства, які використовують воду як компоненти для виробництва продуктів. Це підприємства харчової промисловості, включаючи легку та важку промисловість, підприємства переробної галузі тощо.

Таким чином, ситуація з вирішенням нагальних проблем або задач, набуває абсолютно закономірний розвиток, коли стає зрозуміло, що професійно проблему підприємства дешевше, швидше, якісніше вирішить зовнішній фахівець, що спеціалізується в цій галузі.

Про побутуючі, поширені думки. Вважається, що до послуг зовнішніх експертів, консультантів, консалтинг-фірм  звертаються в основному ті організації, які опинилися у критичному стані. Проте, допомога в критичних ситуаціях – зовсім не основна функція консалтингу. Проведений спеціалістами Житлосвіту аналіз виявив ряд випадків, коли компанії звертаються до послуг консалтингової організації.

Один з випадків. Підприємство, що має статус надійного партнера, планує перебудову всієї системи, пов'язану або з розширенням, або із зміною форми власності, або зміною спектру діяльності підприємства,  переорієнтацію на перспективніші та/або вигідніші напрями бізнесу.

Інший випадок. Підприємство, що має статус надійного, з метою зміцнення власних позицій на ринку, створення необхідного іміджу в очах потенційних партнерів, звертається до послуг консалтингової організації, проводить ревізію своєї діяльності (наприклад, енергоаудит) для оприлюднення результатів.

 І, нарешті, якщо підприємство знаходиться у критичному стані, враховуючи відсутність досвіду і внутрішніх ресурсів, власними засобами «вибратися» не може. У цьому випадку. для адекватної і своєчасної реакції на ситуацію, підприємство наймає консалтингову організацію.

Діяльність Житлосвіт-спеціалізованої консалтингової групи, що надає повний спектр послуг у «водній» сфері, підпорядкована ряду вимог:

1.         Володіє практичними технологічними рішеннями виріння посталих проблем і необхідними навичками для формулювання технологічних діагнозів: існуючого стану підприємства, загальної виробничої ситуації, встановлення контактів тощо.

2.         Унезалежнена від постачальників продуктів і рішень, від традицій, неписаних законів, що існують в організації, політики управлінського апарату. Пропозиції наших консультантів носити вільний та об'єктивний характер.

4.         У роботі, консультанти-Житлосвіт завжди надають замовникам допомогу з використанням їх власного досвіду для забезпечення безперервного вдосконалення власної діяльності.

Тобто, консалтинг Житлосвіт, у своїй діяльності, виконує роль "розповсюджувача знань". Слід особливо відзначити той факт, що наші консультанти, виступають не як генератори власних думок, а як команда фабрики порад і адаптованих рішень, керуючись виключно вимогами клієнта, втілюючи вже існуючі підходи та використовуючи тільки успішний досвід.

Більшість керівників організацій, що звертаються до нас за підтримкою, не завжди ясно усвідомлюють масштаби, складність і комплексність проблем, які стоять перед їх підприємствами. Але наші консультанти розглядають організацію клієнта цілісно, готуючи необхідні пояснення для керівників або власників, щодо важливості тих чи інших заходів, що зрештою істотно вплинуть на позитивне вирішення проблем.

Стає очевидним, що вітчизняний «водний бізнес» потребує саме наших послуг. Ми потрібні цьому бізнесу, як партнери з практичним багажем напрацювань у сфері ЖКГ, прицьому в рівній мірі, як малому, середньому так і промисловим гігантам.

Сьогодні є очевидним, що жоден керівник не може претендувати на універсальність знань навіть у вузькій галузі. Особливо у таких специфічних питаннях, як сучасне адміністрування процесів з водопідготовки, водопостачання, водовідведення тощо. Стогодні, ні у кого, не викликає сумнівів критичний дефіцит кваліфікованих кадрів, здатних швидко обґрунтувати вибір тієї або іншої технології, детально розбратися в запропонованих проектах та підготувати планування з ухваленням вірних рішень.

Сьогодні, у більшості організацій, просто  немає можливості витрати засоби на "винахід велосипеду". Тож, чи варто розробляти власними силами проект системи водоочищення з сучасним менеджментом та програмним супроводом, намагаючись зрозуміти, якими критеріями потрібно керуватися?

Правильно: не варто. Тому що ці знання, досвід і готові рішення з програмними продуктами є у професійних консультантів Житлосвіт. Власне цим і полегшується вибір консалтингової організації для керівників компаній, тому що спеціалісти  Житлосвіт, повністю володіють ґрунтовною інформацією, практичним досвідом і технологічними новинками у «водній» області.

Насамперед,  Житлосвіт-продукти спрямовані на зниження витрат підприємств шляхом проведення аналізу: технологічного стану об'єкту, ринку технологій і постачальників відповідних послуг і устаткування. А комплексність і системність підходу до вирішення проблем, розуміння впливу змін в кожному з елементів, та на всю систему в цілому, забезпечує якість виконання завдань клієнтів.

Значною перевагою Житлосвіт-підходу до вирішення проблем замовника є адаптація, а не перенесення різних технологічних рішень, відповідно до місцевих умов. Саме тому перш ніж почати будь-які проектні чи інсталяційні роботи, наші спеціалісти виконують комплекс дослідницьких робіт, який і визначає вибір оптимального адміністративного рішення.

Саме такий підхід дозволяє забезпечити замовника системою заходів, яка у повній мірі відповідатиме його потребам та керуючись яким, рекомендовані нашими спеціалістами заходи являють собою мінімум, необхідний для потенційних потреб замовника. Тож тільки у тісній взаємодії із замовником ми дбаємо про добір найнеобхідніших інструментів, які оптимізовано збалансують капітальні та експлуатаційні витрати підприємства.

Житлосвіт, маючи власний практичний досвід та доступ до найсучасніших технологій та високотехнологічних систем, включаючи  біотехнології очищення води та водовідведення,  дає змогу своїм клієнтам скористатися перевагами такого доступу та знайти вивірені рішення саме вашої проблеми.

З сучасним, динамічним розвитком економіки, зростає і конкуренція підприємств за зменшення собівартості продукції та зменшенням антропогічного навантаження на навколишнє середовище, тож роль «водного консалтингу» буде постійно зростати. Спеціалісти Житлосвіт впевнені, що адміністрування процесу поводження з питною та стічними водами стане неодмінним супутником як великого так і малого вашого бізнесу.

Спеціаліст Консалтинг-группи ВЦ "Житлосвіт" Андрій Міхальов

 

Пише Gorisfem, 6 ноября 2011 15:45
  • Повідомлень: 0
  • Новин: 0
Для чего тогда вообще нужны жильцы (собственники), если они сами не проявлют никаких иннциатив и мер, данных им законам ? ОСББ, с точки зрения закона -хозяйствующий субъект с предпринимательской иннциативой, а собственники помещений в нём - это те, кто обязан контролировать его работу... и если ОСББ выбирает для обслуживания дома ЖЕК - значит этого хотят собственники помещений! И это реформированию не подлежит! достали со своими АПО!

Информация o_O

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.
123