jitlosvit.com.ua - поширення досвіду вирішення заявлених проблем

Ваш профиль
Личная почта

Извините, гости не могут использовать личную почту. Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизируйтесь, чтобы стать полноправным участником проекта. Сейчас вы можете просто написать письмо администрации

«    Январь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
П'ять нових

Опитування ↓

Спасіння багатоквартирних будинків є справою:

Держави
Співвласників будинків (ОСЖ)
Об’єднуючих ОСЖ Асоціацій (АПО)
Допомогових (на кшталт ЖИТЛОСВІТ) організацій
Приватних виконавців ЖК-послуг (ПВП)
Керуючих (ОСЖ та ПВП) компаній
Мені байдуже

Архів новин ↓

Декабрь 2017 (1)
Ноябрь 2017 (1)
Октябрь 2017 (1)
Сентябрь 2017 (2)
Август 2017 (1)
Июль 2017 (2)

Рекомендуємо ознайомитись ↓

Неймовірний пошук ↓

Погода ↓


Статистика сайту ↓

Пользователей:
Новых: 8
За час: 1
За месяц: 277
Всего: 9482

Приветствуем новичка:
bridgettenl3

Бізнес ЖИТЛОСВІТРізниця "500/14000"

  • 21-01-2010, 12:45
  • Додав користувач master

Олег Матійців про принцип, який треба пам’ятати

 

Була така історія. Одного разу, до прес-туру, мене запросила одна кампанія, яка вирішила стати відкритою. Серед інших питань, я поставив їм стандартне питання – про зайняту ними частку ринку. Ну, і відповідно, про місце на ринку ЖКГ.

 

- Друге місце, - недумаючи заявив власник, оглянувши аудиторію присутніх. - Ну, до недавнього часу було третє, але нещодавно від нашого конкурента відійшло багато будинків, і це відкинуло його назад. «Оце заява, - знаючи стан справ подумалося мені, - ну, яка ніяка, а інтрига».

 

Наступного дня, зателефонував знайомому, який працює у цій компанії керівником одного з напрямків. Перепитав, чи знає він, що його боси за один день вивели кампанію на друге місце, висловивши вітання, що Житлосвіт нарешті наздоганяють.

 - Хто, хто? - перепитує він. - На якому місці? На другому? Ну, хіба що з кінця. Я невпевнений, що ми в десятку входим! Сам підрахуй, у нас десь 500 будинків, а у Житлосвіту – 14-ть тисяч.

 

У таких випадках, мені завжди стає цікаво тільки одне: "навіщо". Навіщо люди чинять так?

Ну, сказали б, так: ми невелика Управляюча кампанія, але у нас такі-то амбіції, перспективи. Ми ідем, «порвати» ринок, увійти в кагорту найкращих. У нас чудова мета, є ідеї, цікаві проекти, ми перебудовуємося, проводимо реорганізацію.

 

Зрештою, чимало можна сказати. Для цього необов'язково бути лідером ринку. Можна стати просто привабливою кампанією, завдяки інноваційним пропозиціям на ринку. Тож, укупі з інфоповодом цього часто достатньо для нотатки. І, звичайно – бути чесними.

 

Невже люди думають, що їх слова ніхто не перевірить? Та й взагалі, чи варто було брехати? Розмова ж була неофіційна. І звичайно, я не збирався стрімголов писати будь-яку замітку. Моєю метою було просто познайомитися, причому навіть не з конкурентом. Ми різні організації: іх Управляюча кампанія, це посуті – виконавець послуг, для ОСЖ, які об’єднує ВЦ Житлосвіт у АПО.

 

І головне: ми могли б винести з цієї зустрічі, не просто враження про нову «гіга-ЖКГ-структуру», а зав’язати партнерські відносини, яких у Житлосвіту з Управляючими кампаніями ЖКГ вже понад 40-к. Ну що ж, кожний своє виніс з тієї зустрічі.

 

Тож, про різницю "500/14000", що по-суті є принципом, треба пам’ятати.

 

Информация o_O

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.
123