jitlosvit.com.ua - поширення досвіду вирішення заявлених проблем

Ваш профиль
Личная почта

Извините, гости не могут использовать личную почту. Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизируйтесь, чтобы стать полноправным участником проекта. Сейчас вы можете просто написать письмо администрации

«    Июль 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
П'ять нових

Опитування ↓

Спасіння багатоквартирних будинків є справою:

Держави
Співвласників будинків (ОСЖ)
Об’єднуючих ОСЖ Асоціацій (АПО)
Допомогових (на кшталт ЖИТЛОСВІТ) організацій
Приватних виконавців ЖК-послуг (ПВП)
Керуючих (ОСЖ та ПВП) компаній
Мені байдуже

Архів новин ↓

Апрель 2018 (1)
Март 2018 (1)
Февраль 2018 (1)
Январь 2018 (1)
Декабрь 2017 (1)
Ноябрь 2017 (1)

Рекомендуємо ознайомитись ↓

Неймовірний пошук ↓

Погода ↓


Статистика сайту ↓

Пользователей:
Новых: 0
За час: 0
За месяц: 18
Всего: 10194

Приветствуем новичка:
RobertExima

Бізнес ЖИТЛОСВІТМетодики переконання виборця

  • 6-08-2012, 12:14
  • Додав користувач master

05 серпня, відбувся практикум «Ефективний старт та проведення мажоритарної кампанії»

Це перший із циклу «Секрети політика-переможця», мета якого запропонувати потенційним учасникам кампанії виборчої кампанії - 2012 готові рішення та алгоритми для перемоги в триваючих парламентських перегонах.

Рішення, які були запропоновані практикумом, допоможуть знизити ризики, пов'язані зі зміною законодавства та впливом політичних домовленостей.

На І-му практикумі акцент було зосереджено на діях, які вже зараз необхідно проводити на окрузі: аудит округу (збір політичної та електоральної інформації про територію), складання календарного плану та бюджету кампанії, адаптація попередньої мережі, переговорний процес з центрами впливу в Києві та на місцях, вироблення власної стратегії, визначення базових ідей.

Учасники отримали пакети методичних матеріалів, що включають адаптовуваний план-графік кампанії, інструкції та рекомендації співробітникам штабів, а також кращі посібники з проведення виборчих кампаній.

В рамках практикуму, менеджери кампаній отримали також по-клієнтні консультації по своїм планованим заходам від менеджерів-практиків, які вже розгорнули підготовчу роботу на мажоритарних округах.

Наступним практикумом «Методики переконання виборця», буде запропоновано ряд нових рішень, які будуть ефективні у нинішніх умовах, а доповненя практичним досвідом ведення мажоритарних кампаній на виборах 1998, 2002 років - безпосередньо від керівників кампаній зробить практичні заняття наповненими випробуваними інструментами.

Нагадуємо: Практичну освітню програму для менеджерів виборчих кампаній відновлено на базі спільного проекту MESTOVPOLE.com, Асоціації політичних консалтингерів та КЦ «Життясвіт»


Пише malisa, 13 января 2013 01:48
  • Повідомлень: 0
  • Новин: 0

Только уродам не помогайте пожалуйста!

Информация o_O

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.
123