jitlosvit.com.ua - поширення досвіду вирішення заявлених проблем

Ваш профиль
Личная почта

Извините, гости не могут использовать личную почту. Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизируйтесь, чтобы стать полноправным участником проекта. Сейчас вы можете просто написать письмо администрации

«    Июль 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
П'ять нових

Опитування ↓

Рейтинг впливовості політиків

Порошенко Петро
Гройсман Володимир
Тимошенко Юлія
Турчинов Олександр
Ярош Дмитро
Садовий Андрій
Парасюк Володимир

Архів новин ↓

Апрель 2018 (1)
Март 2018 (1)
Февраль 2018 (1)
Январь 2018 (1)
Декабрь 2017 (1)
Ноябрь 2017 (1)

Рекомендуємо ознайомитись ↓

Неймовірний пошук ↓

Погода ↓


Статистика сайту ↓

Пользователей:
Новых: 0
За час: 0
За месяц: 18
Всего: 10194

Приветствуем новичка:
RobertExima

РобочеПрактикувалися опановувати новітні інформаційні технології

  • 10-11-2014, 13:28
  • Додав користувач master

8 листопада, у Центральному представництві  ВДЦ «Житлосвіт» представники об'єднань співвласників та їх Асоціацій (АПО) з чотирьох областей: Черкаської, Кіровоградської, Полтавської та Одеської, зібрались на практикум

 «Особливості запровадження новітніх технічних засобів, систем автоматизації, спеціалізованих програмних комплексів та користування електронними базами даних у житлово-комунальної сфері».

Поряд з нагальною потребою комплексного реформування галузі ЖКГ, сучасний стан сфери вимагає вирішення ряду найважливіших проблем запровадження сучасних механізмів управління, що неможливо без впровадження новітніх технічних засобів, інформаційних технологій та спеціалізованих програмних комплексів, застосування автоматизації, наповнення електронних баз даних, як для одноосібно працюючих об’єднань співвласників та їх Асоціацій(АПО) так і для виконавців житлово-комунальних послуг.

Практиканти визнали, що навіть значне розширення допомогової діяльності Житлосвіт, щодо запровадження сучасних методів управління спільною власністю, нагальною проблемою більшості багатоквартирних будинків, їх Асоціацій, виконавців послуг та Керуючих компаній – є повільне запровадження для процесів управління програмного забезпечення та недостатня автоматизація процесів надання та контролю якості ж/к-послуг.

Так, незважаючи на максимальне зменшення останнім часом цін за запровадження ПЗ та АРМ, одноосібними об’єднаннями, особливо неюридичними особами – або взагалі не використовується, або застосовуєся ручний облік надання послуг, який несумісний з сучасними ПЗ, важко піддається контролю, неадаптовується до загальнодержавної звітності, є високовитратним.

Цього дня практикувалися застосовувати спеціалізовані програмні комплекси, як оптимальні інструменті для систематизації та підтримки процесу управління, планування та контролю, що поєднують вирішення багатьох, на сьогодні розрізнених по окремих складових, питань: 

- планово-економічний блок: автоматизований облік надання послуг споживачам (нарахування, враховуючи дані програм АРМ при нарахуванні пільг/субсидій/, перерахунки, оплата)

- облік характеристик житлового фонду – електронні технічні паспорти будинків

- електронний паспортний стіл та «стиковка» з ЦНАПом

- єдина диспетчерська служба (з функціями по адресного формування заявки та контролю виконання)

- програма автодозвону споживачам з функцією зворотнього зв’язку.

Спеціалістами Житлосвіту, було також продемонстровано поєднання програмно-технічних систем між собою, що дозволяє користувачам отримати концентровану оперативну інформацію будь-якого характеру для прийняття своєчасних управлінських та виробничих рішень, а також складання внутрішніх аналітичних звітів з автоматичним заповненням державних форм.

Вчилися, окремі програмні блоки (єдина диспетчерська служба, рівень внесків, оплата послуг) робити «доступними» для представників статутних органів будинків та контрагентам – співвласникам будинків, Органам місцевого самоврядування.

Останнім, не тільки в якості надання оперативної інформації про стан житлово-комунального господарства кожного будинку-члена АПО, охоплених автоматизованими системами, а й як аналітичний збирач та оброблювач скарг та пропозицій. 

Наприкінці практиктикуму, учасникам була надана інформація, щодо походження програмних продуктів, їх розробників, ліцензійного забезпечення, та умов запровадження.


Информация o_O

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.
123