jitlosvit.com.ua - поширення досвіду вирішення заявлених проблем

Ваш профиль
Личная почта

Извините, гости не могут использовать личную почту. Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизируйтесь, чтобы стать полноправным участником проекта. Сейчас вы можете просто написать письмо администрации

«    Январь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
П'ять нових

Опитування ↓

Рейтинг впливовості політиків

Порошенко Петро
Гройсман Володимир
Тимошенко Юлія
Турчинов Олександр
Ярош Дмитро
Садовий Андрій
Парасюк Володимир

Архів новин ↓

Ноябрь 2017 (1)
Октябрь 2017 (1)
Сентябрь 2017 (2)
Август 2017 (1)
Июль 2017 (2)
Июнь 2017 (4)

Рекомендуємо ознайомитись ↓

Неймовірний пошук ↓

Погода ↓


Статистика сайту ↓

Пользователей:
Новых: 7
За час: 0
За месяц: 282
Всего: 9470

Приветствуем новичка:
frankietq16

Статті, інтерв'юПро народження нових норм етикету спілкування

  • 11-04-2017, 12:16
  • Додав користувач master

Кожен з нас, стикався із ситуацією, коли кілька днів поспіль, по кілька разів на день, на мобільний, дзвонить невідомий, або номер взагалі на телефоні не відображається. Наприклад, я не беру трубку. І не беру не тому, що абонент неідентифікований або анонімний.

Мені дивно: чому, людина зателефонувавши пару раз, зрозумівши, що йому не відповідають - не надішле SMS або повідомлення у будь-якому популярному мессенджері?

Може бути, він просто не знає про їхнє існування? Ніколи не чув про SMS, Viber, WhatsApp, Skype, Телеграм які прив'язані до номеру телефону? Про месенджер Facebook, який робить зручним життя не тільки окремих людей, а й цілі компанії, які називають його вбивцею електронної пошти?

А людина все дзвонить і дзвонить, раз по-раз, день за днем... І вже тобі незручно, але підняти слухавку ти невзмозі, бо додзвонювач неначе намисно телефонує у самі невідповідні моменти. А перетелефонувати на невідомий номер — може означати втратити пару тисяч гривеь з особового рахунку, а відправкою SMS — підтвердити наддорогу платну послугу чергових телефонних шахраїв.

Тому — друзі і колеги, будь ласка, не дзвоніть, пишіть!

Ваш візаві, не відповідає на дзвінок, бо або надзвичайно зайнятий, або знаходиться у роумінгу, або у нього ніч в Америці і він банально спить у цей час).

Навіть якщо ви бачите свого візаві, і вам здається, що він просто сидить у машині, застиг на заході який ще не розпочався або закінчився, у кафе і не їсть, йде по вулиці або присів у парку, просто стоїть і дивиться у далечінь або собі під ноги  не факт, що він готовий прийняти від вас дзвінок  він може у цей час слухати он-лайн через блютуз перебіг наради з власного офісу, або корегувати дії переговорної групи на важливих переговорах.   

Також, зайняті люди, у більшості вважають, що ви збираєтеся говорити довго і про речі не актуальніші за ті, чим вони у цей час зайняті. Проводячи важливу зустрічі, нараду, чи просто час зі своїми близькими, читаючи документи, навіть дописуючи у соцмережу — ти повинен бути елементарно зосередженим. А значить не можеш, відповідати на несподівані дзвінки, час для яких, обираєти ви, керуючись власними потребами.

Навіть якщо на ваш двінок взяли слухавку розмова може вийти непродуктивною для вас. Уявіть, ваш дзвінок прийняли на важливій зустрічі або нараді; обіймаючи засинаючого внука до якого доторкаються раз на пару місяців; у театрі; на похоронах під час трагічної паузи...

Також, планувальний розклад і список завдань зберігається у смартфоні та продубльований на робочому комп'ютері або планшеті. Ви телефонуєте домовитися про зустріч або обговорити якесь питання, але одночасно розмовляти телефоном і вносити в нього позначки в календар непросте завдання!

Але якщо ви відпишетесь у один з месенджерів, які доречі продубльовані і на комп'ютері і у планшеті — я легко запланую для вас час, промоніторивши стан завдання.

А ще, я особисто, не відповідаю на дзвінки, і навіть прошу так само робити своїх співробітників і колег, тому що дзвінки не залишають жодних слідів. Іноді, важливі рішення та відповідальні терміни вирішуються у ході телефонної розмови, але жодних підтверджень того, що вони були прийняті, не залишається.

З цього приводу, досить часто — виникають сперечки з людьми, які запевняють, що колись точно призначали зустріч на саме на цей час, або проговорили про речі для вирішення важливих питань... Поза цим — жодних слідів тому немає.

Натомість переписка, або й навіть відео-запис у месенджерах зберігається, і вже ніхто нічого не забуде, не пропустить, нагадає Конр-вейдом передісторію, хронологію і контекст, проконтролює прийняте рішення.

Читаючи написане — ви витрачаєте 10-20 секунд, тобто у 5-6 разів менше часу, ніж коли візьмете до вуха слухавку. Спілкування у месенджері скорочує пристойності (чи зручно говорити, як справи, що нового?) Тут одразу пишуть по справі, і надсилають опис бачення, логістику, механізми і алгоритми, посилання на законодавство, приклади тощо.

Іноді, ваш візаві, не бере слухавку, тому що вважає дозвонювача слабким комунікатором. Тобто людиною, яка не може чітко і коротко пояснити, чого він хоче, людиною, яка починає здалеку, ееее-кає, "ходить кругами"...

 Отже, розмова закінчується тим, що так нічого не донесено і не з'ясовано, варіанти рішень взаємовиключні, хто що має робити не визначено... У підсумку — обоє просто втратили час. Натомість письмові документи завжди набагато конкретніші, і є матеріалом для роботи над ними тематичних спеціалістів та експертів.

Буває, не відповідаєш на дзвінок, бо у дорозі, а якість зв'язку і посьогодні є бажанням кращого. Тому, всі ці "алло-алло", "я в тунель в'їзжджаю, зачекай", "диктуй літерами" - вже просто смішно, навіть з блютузом у вусі!

Іноді, я не відповідаю на дзвінок, і прошу написати у месенджер, тому що я у цей момент зконцентрований на чомусь важливому. Навіть якщо я підніму сліхавку, то є велика ймовірність, що ваша розповідь мені не відкладеться у пам'яті.

 А от написавши у месенджер ви створюєте одночасно декілька «заміток» в моїх смартфоні, планшеті, розумному годиннику (smart watch), у домашньому та кількох робочих комп'ютерах - і забути про вас стає неможливо! І як тільки з'явиться час, я обов'язково все прочитаю, і тут же відповім, яке бачення співпраці, і пораджу до кого звернутися.

Якщо ви погано бачите або повільно набираєте текст, надсилайте голосові файли — такий спосіб спілкування теж поширений, наприклад в Америці. Також, використовуйте функцію «начитане в текст», натиснувши на клавіатурі кнопочку з мікрофончиком, диктуєте, а смартфон перетворює сказане у текст.

Кожний смартфонний месенджер можна відкрити на комп'ютері і набирати повідомлення з клавіатури, а ваш візаві отримуватиме їх на смартфоні.

Є знайомі, які пишуть записки від руки на екрані смартфона або планшету і відсилають скріни або замітки, на папері, на піску — і присилають фото). Це в будь-якому випадку краще і дешевше, ніж телефонувати.

Сучасні комунікаційні технології, народжують нові норми етикету спілкування. Наприклад, операторів сервісних колл-центрів та асистентів партнерів, тренери з комунікацій Житлосвіт, навчають роботі з клієнтами у мессенджерах, а не шляхом обзвонів, щоб не застигати клієнтів зненацька у незручний для них час.

Як з нашого життя давно відійшли сигнальні вогнища, надушені одеколоном листи і поштові голуби, так має піти і телефон. Так, це був геніальний винахід, який назвичайно скоротив відстань між людьми.

 Зрештою, треба подякувати всьому пулу винахідників телефонного зв'язку, але технічний прогрес забезпечує нам нові способи комунікації — більш досконалі, більш швидкі, більш надійні, з мінімізацією вторгнення у ділове та особисте життя людей. Тож варто таки йти в ногу з часом.

Завжди ваш, Олег Матійців


Информация o_O

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.
123