jitlosvit.com.ua - поширення досвіду вирішення заявлених проблем

Ваш профиль
Личная почта

Извините, гости не могут использовать личную почту. Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизируйтесь, чтобы стать полноправным участником проекта. Сейчас вы можете просто написать письмо администрации

«    Январь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
П'ять нових

Опитування ↓

Спасіння багатоквартирних будинків є справою:

Держави
Співвласників будинків (ОСЖ)
Об’єднуючих ОСЖ Асоціацій (АПО)
Допомогових (на кшталт ЖИТЛОСВІТ) організацій
Приватних виконавців ЖК-послуг (ПВП)
Керуючих (ОСЖ та ПВП) компаній
Мені байдуже

Архів новин ↓

Ноябрь 2017 (1)
Октябрь 2017 (1)
Сентябрь 2017 (2)
Август 2017 (1)
Июль 2017 (2)
Июнь 2017 (4)

Рекомендуємо ознайомитись ↓

Неймовірний пошук ↓

Погода ↓


Статистика сайту ↓

Пользователей:
Новых: 7
За час: 0
За месяц: 282
Всего: 9470

Приветствуем новичка:
frankietq16

Бізнес ЖИТЛОСВІТЧому у переговорах варто почати з кінця

  • 6-03-2017, 14:08
  • Додав користувач master

Ваша компанія успішна і ефективна? Гроші л’ються рікою і всі задоволені – і клієнти і команда? Якщо все настільки веселково – то даний пост не для Вас!

Але якщо не все ОК, або і зовсім гірко – саме  час поставити собі питання: що ми можемо зробити інакше?

У комунікаціях є такий момент: якщо ви активно використовуєте весь арсенал каналів просування, але все одно не отримуєте бажаного результату, то:

1. або ви говорите не те

2. або говорите не з тими.

І якщо добре попрацювати над другим питанням, то перше, відмінно закриває грамотно відбудовану систему контент-маркетингу.

Говорячи про останній – тут треба мати на увазі, не тільки звичний набір: стать, вік, рід занять, дохід, вподобання тощо, які хоч і надважливі питання, але явно недостатні для розуміння свого клієнта.
За великим, мова не про цифри, а про людину – живу, теплу, зі своїми смаками, інтересами, уподобаннями та «бзіками», зрештою.

Отже, розбираючи  клієнта, потрібно також ставити насправді і масу інших, дотичних питань. Наприклад:

- Яку потребу задовольняє клієнт, купуючи ваш продукт?

- Яку проблему вирішує купуючи ваш продукт?

- Чому існуючі клієнти, свого часу вибрали вас (залишилися з вами)?

- Що цікавить вашого клієнта? Що йому корисно? Що важливо?

- Що може переконати його зробити вибір на користь вашого продукту?

Так, отримавши відповіді на ці але не обмежуючись, питання, ви зможете більш ефективно вибудувати комунікацію з існуючими та майбутніми клієнтами.

Зрештою, ви принаймні зможете говорити з ними про них самих. Більше, власне і не потрібно.

Тож – почніть з кінця, щоб у тисячний раз, після зриву важливих переговорів,  не аналізувати питання нецільових підходів

Завжди Ваш, Олег Матійців

Информация o_O

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.
123