jitlosvit.com.ua - поширення досвіду вирішення заявлених проблем

Ваш профиль
Личная почта

Извините, гости не могут использовать личную почту. Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизируйтесь, чтобы стать полноправным участником проекта. Сейчас вы можете просто написать письмо администрации

«    Январь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
П'ять нових

Опитування ↓

Рейтинг впливовості політиків

Порошенко Петро
Гройсман Володимир
Тимошенко Юлія
Турчинов Олександр
Ярош Дмитро
Садовий Андрій
Парасюк Володимир

Архів новин ↓

Декабрь 2017 (1)
Ноябрь 2017 (1)
Октябрь 2017 (1)
Сентябрь 2017 (2)
Август 2017 (1)
Июль 2017 (2)

Рекомендуємо ознайомитись ↓

Неймовірний пошук ↓

Погода ↓


Статистика сайту ↓

Пользователей:
Новых: 8
За час: 1
За месяц: 277
Всего: 9482

Приветствуем новичка:
bridgettenl3

ЖИТЛОСВІТ-Едем«Трафік споживача»

  • 7-03-2016, 13:58
  • Додав користувач master

Система організованого споживача «Трафік споживача»
Інноваційна система підвищення платоспроможності населення на охопленій території, шляхом компенсації оплати споживачам: товарів, робіт, послуг, палива, транспорту, Інтернет, тлф/моб.зв’язку, домофонів, відеонагляду тощо

Цільові групи-учасники:

     -  банківських та фінансових послуг   
     -  споживчих, обслуговуючих та Інтернет-проектів 
     -  виробники продуктової та господарської груп товарів 
     -  представницькі органи громадянських ініціатив                                                                              
-  активісти Тергромад та ОМС

Досягається:

     - збільшення робочих місць та самозайнятості
     - підвищення рівня якості товарів/послуг
     - підвищення рівня розвитку Інтернет-комунікацій на територіях

     - збільшення купівельної спроможності щодо продуктів, палива, жк-послуг, зв’язку                      - досягнення регульованої самоорганізації в управлінні майном Територіальних громад 

Кінцеві бенефіціари:

     - запроваджувачі та оператори фінансових послуг
     - виробники та споживачі товарів і послуг                                                                                    
       - наймані працівники                                                                                                                            - підприємці /керовано-сприятливі  умови для бізнесу/

     - самозайняті /задоволення потреб утримання та саморозвитку/ 
     - представницькі органи самоорганізації населення
     - запроваджувачі Представницьких органів самоуправління /АПО, ОСН, ТГ/

База Системи організованого споживача

Отримавши замовлення та ресурси, на територіях створюються Представницькі органи  багатоквартирних будинків (АПО) з неорганізованих у юридичні особи будинків /НОББ/ та наступною інтеграцією ОСББ, ЖБК, гуртожитків, які за програмою «Зниження тарифів ЖКП», запроваджуваною Житлосвітом, спільно із зацікавлено-залученими громадськими активістами  – забезпечать стале запровадження Системи організованого споживача (СОС).

Враховуючи, що ЖКП, як найближчий соціальний аспект зачіпає інтереси всіх верств населення територій, система АПО зумовить:

- організацію роботи СОС, опираючись на повну і достовірну інформацію безпосередньо від населення про інтереси, можливості та побажання конкретних членів кожної з родин споживачів

- зацікавлене залучення мешканців до безпосередньої участі у розвитку СОС, яка безпосередньо вирішуватиме проблеми з: утриманням житла, забезпеченням Інтернетом та ТВ (відшкодування вартості тарифів на ці послуги), недорогим та якісним харчуванням родин

- стале, впливове соціально-політичне сприйняття населенням власної значущості, починаючи з підвищення відповідальності ставлення до спільної власності, та не обмежуючись – формуванням свідомо-турботливого користування майном будинку, двору, кварталу, міста, вихованням молоді, піклуванням про немічних тощо – забезпечить розуміння проведення будь-яких, навіть непопулярних перетворень та домінуючі електоральні перспективи.

Складові Системи організованого споживача (СОС)

Основоположну роль у відносинах між Виробником та Споживачем сьогодні починає грати організований споживач. Перехід до «економіки організованого споживача» відбувається у світі на основі створення територій організованого споживача на Інтернет технологіях.

У нашому випадку, на базі ряду АПО створюється віртуальна профспілка споживачів – надавачів послуг, торгових точок та соціальної мережі. При цьому виграє, як вимогливий споживач так і високотехнологічні виробники і продавці.

І-й підвид. Рітейл-мережі отримують оптового покупця і погоджуються на великі знижки в цінах.

Вигода для споживача в універсальності, що забезпечуються банківською картою, яка дозволяє робити вигідні покупки в будь-якому магазині, аптеці, автозаправці, транспорті.

ІІ-й підвид. Столи замовлень крокової доступності, де взаємовигідність ґрунтується на прямих закупках у Виробника, без посередників, де ціна товару завжди нижче, а якість завжди вища.                                                                                                                                                                    У системі, організований споживач, виробник та рітейлер, для підвищення якості та розуміння потреби в товарах/послугах має прямий зворотній зв'язок з клієнтами, при цьому витрати на маркетинг та рекламу у рази зменшуються.

Участь у Профспілці споживачів-соц.мережі – загальнодоступна, безкоштовна і безстрокова, та не вимагає будь-яких внесків, інвестицій, придбань або витрат.

На відміну від більшості підприємств, пов'язаних із споживанням, в яких єдиним джерелом доходу є різниця в ціні, створювані Житлосвітом територіальні профспілки споживачів, включаються (за бажанням замовника) до Міжнародної профспілки споживачів (Consumers Trade Union /CTU/), де отримання прибутку створюється не споживчою діяльністю, а структурною множинністю організації.

Тобто, отримуваний дохід споживача у Системі ОС не обмежується зробленою покупкою, а зростає без формальних обмежень, розмір якого на певному етапі перевищить розмір його споживчих видатків.

Вперше, структурно об'єднані споживачі у зв'язку зі своєю споживчою діяльністю отримують стійкий і необмежено зростаючий дохід, який споживчою діяльністю безпосередньо не створюється.

Споживач, учасник Системи ОС, має можливість отримати додаткове джерело доходу, ставши організатором бізнесу. Для цього, за заявкою, відбувається реєстрація в CTU, яка забезпечує інформаційне охоплення ринку і розвиток усіх організацій, які беруть участь в її діяльності.

Розрахована запланована ефективність «Трафік споживача»

 1. Економічні та соціальні переваги АПО+СОС, з організованого самозабезпечення районів та міст, інформація про життєдіяльність потенційних споживачів, надання фактичної допомоги при вирішенні конкретних соціальних проблем, об'єднання людей на основі спільних інтересів загальними захопленнями (включаючи любительські клуби), у зацікавлюючий спосіб

2. Принцип створення вказаних механізмів, по-суті – Система управління вибором споживача, що базується на задоволенні потреб конкретних мешканців, конкретних районів, на власній причетності до створення недорогого, якісного життя, захисті та безпеці членів родин та території, їх потрібності у боротьбі: зі спільним ворогом, безробіттям, бідністю

Запроваджувачу забезпечується:

- дорожна мапа гарантованого «заходу» на ринки споживання - товарів/робіт/фінансових/медичних/страхових послуг, включаючи електоральний

- аналіз, прогноз, проект та формування настроїв населення певних територій для будь-яких сміливих реформувань, соціальних та політичних перетворень.

 

Замовити продукт «Трафік споживача»

Задати запитання, проконсультуватись

 

Информация o_O

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.
123