jitlosvit.com.ua - поширення досвіду вирішення заявлених проблем

Ваш профиль
Личная почта

Извините, гости не могут использовать личную почту. Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизируйтесь, чтобы стать полноправным участником проекта. Сейчас вы можете просто написать письмо администрации

«    Январь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
П'ять нових

Опитування ↓

Спасіння багатоквартирних будинків є справою:

Держави
Співвласників будинків (ОСЖ)
Об’єднуючих ОСЖ Асоціацій (АПО)
Допомогових (на кшталт ЖИТЛОСВІТ) організацій
Приватних виконавців ЖК-послуг (ПВП)
Керуючих (ОСЖ та ПВП) компаній
Мені байдуже

Архів новин ↓

Ноябрь 2017 (1)
Октябрь 2017 (1)
Сентябрь 2017 (2)
Август 2017 (1)
Июль 2017 (2)
Июнь 2017 (4)

Рекомендуємо ознайомитись ↓

Неймовірний пошук ↓

Погода ↓


Статистика сайту ↓

Пользователей:
Новых: 7
За час: 0
За месяц: 282
Всего: 9470

Приветствуем новичка:
frankietq16

Бізнес ЖИТЛОСВІТЯк потрапити в 24% живих брендів?

  • 9-01-2017, 14:33
  • Додав користувач master

Хто помітив загибель 76% брендів за останні 20 років? Або як потрапити в 24% живих?

У кожного бізнесмена, є власний слайд цільової аудиторії його продуктів.

Сучасний цифровий світ в цьому питанні, диктує зовсім інші, іноді спочатку неприйнятні засоби побудови довгих і взаємовигідних відносин зі своїми клієнтами.

Сьогодні першим питанням, яке має ставитись у бізнесі: що цікаво моїм клієнтам? І у тих,  які за цифрами бачуть живих і теплих людей – справа відразу йде на лад.

Отже, питання, які донедавна були приватними – виходять на перший план будь-якого бізнесу. Чим цікавляться клієнти? Що насправді важливо для них? Що читають? Що пишуть і на що реагують у соцмережаж? Яким заходам віддають перевагу? Як проводять вільний час? Чим наповнене їх приватне життя?

Другий ряд питань, після розкриття першого: на що витрачають зароблене – на освіту, родину, дозвілля, подорожі, хобі, та у що інвестують?

Питання третього ряду: що шукають, яких прагнуть і очікують стандартів, терміни доставки/виконання товару/послуги, оперативність відповідей, включаючи приватно-функціональне (телефон, ліжко, джинси, сорочка), стилі комунікацій (канали зв'язку – телефон, месенджери тощо)? А також – як економить час і гроші?

Питання четвертого ряду: чим переконується клієнт (джерела інформації (включаючи конкурентну розвідку), способи вивчення матеріалів перед прийняттям рішень, яким рекомендаціям довіряють)? У зв’язку з цим – як виглядає ланцюжок від зацікавленості до готовності платити?

П'яте питання: чому купують саме у вас? З ув’язкою: за рівних умов, чому клієнт вибирає вас, а не конкурента?

Мабуть, це і є ряд головних питань, маючи відповіді на які та ув’язуючи з досягненням успіху, ваш бізнес прогресуватиме кожного дня.

Ніхто не помітив загибель 76% брендів...

Ви ж потрапляте в 24% живих?


Информация o_O

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.
123