jitlosvit.com.ua - поширення досвіду вирішення заявлених проблем

Ваш профиль
Личная почта

Извините, гости не могут использовать личную почту. Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизируйтесь, чтобы стать полноправным участником проекта. Сейчас вы можете просто написать письмо администрации

«    Январь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
П'ять нових

Опитування ↓

Спасіння багатоквартирних будинків є справою:

Держави
Співвласників будинків (ОСЖ)
Об’єднуючих ОСЖ Асоціацій (АПО)
Допомогових (на кшталт ЖИТЛОСВІТ) організацій
Приватних виконавців ЖК-послуг (ПВП)
Керуючих (ОСЖ та ПВП) компаній
Мені байдуже

Архів новин ↓

Ноябрь 2017 (1)
Октябрь 2017 (1)
Сентябрь 2017 (2)
Август 2017 (1)
Июль 2017 (2)
Июнь 2017 (4)

Рекомендуємо ознайомитись ↓

Неймовірний пошук ↓

Погода ↓


Статистика сайту ↓

Пользователей:
Новых: 7
За час: 0
За месяц: 282
Всего: 9470

Приветствуем новичка:
frankietq16

Бізнес ЖИТЛОСВІТЦифровий стан України не відповідає її величі

  • 7-09-2017, 12:35
  • Додав користувач master

Цифрова економіка – це коли в цифрі створюються нові продукти і послуги. Сьогодні, місце України на міжнародному ринку цифрових технологій – це відставання у 5-6 разів. І на жаль, політика держави у цьому питанні регресивними заходами чиновників віддаляють українську економіку від провідних країн, що збільшує це відставання кожного місяця – до критичного терміну у 20-25 років, і наздогнати це відставання буде вже набагато важче.

Наприклад, ситуація з використанням роботів на підприємствах в України, у порівнянні:  на 10 тис. робітників у Південній Кореї припадає 500 роботів, в Німеччині та Японії близько 350 роботів, а в Україні, цей показник становить менше 10 роботів на 1000 робітників.

Знаходячись територіально у Європі, Україна має чудове геополітичне місце для розвитку наукомістких технологій, але у даний момент політика влади орієнтує її все більше на сировинну економіку.

Маючи чудовий людський потенціал для розвитку цифрових технологій, не гірший азійських країн, Україна може стати «європейським цифровим тигром», чим зробить ривок розвитку економіки, догнавши сусідів-європейців. Втім, щойно підтримана реформа освіти,  передбачає лише «основи» створення кластерів, які в усьому світі діють як лабораторії в кожному університеті, та при більшості промислових підприємств, у кооперації з інжиніринговими та венчурними компаніями.

Ситуацію погіршує відсутність конкретної стратегії розвитку українських цифрових стартапів, коли чиновники з трепетом «носилися-б» з кожною прикладною розробкою. Зокрема, пов'язаних з кріптотехнологіями. Наприклад, Нацбанку забезпечити умови проведення операцій з криптовалютами в онлайн-системах із залучення інвестицій в українські проекти, з наданням для майнінгу криптовалют надлишків електроенергії.

Негайно, забезпечити умови проектам зі створення майнінгових центрів та криптовалютних бірж. Припинити ганебну практику придушення успішного розвитку криптотехнологій, натомість створити умови для його саморегулювання.

З метою забезпечення вказаних процесів сприяти створенню Автономної некомерційної організації (АНО) «Цифрова економіка». Структура в АНО ЦЕ повинна бути горизонтальною, де недержавні представники учасників цифрового ринку вирішили-б, хто її очолить, а також буде оцінювати ефективність реалізації загальної стратегії.

Для державної координації цирового стрибка України створити Агентство стратегічних ініціатив, з центрами компетенцій і практичними робочими групами на місцях, за напрямками проекту «європейський цифровий тигр».

Проект має містити п'ять базових і три прикладних напрямки розвитку цифрової економіки України, на період до 2025 року.

До базових напрямків віднести: нормативне регулювання, кадри і освіту, формування дослідницьких компетенцій і технічних напрацювань, інформаційну інфраструктуру з інформаційною безпекою.

До прикладних – державне сприяння, «розумне місто» і охорону здоров'я.

При цьому, до 2019 року забезпечити широкосмуговий доступ до Інтернет (100 Мбіт /с) 96% домогосподарств, у всіх великих містах (з населенням від 200 000) повинно бути забезпечено стійке покриття мережі 4G і вище.

Цифровою стратегією розвитку зрогнозувати кооперацію конкуруючих операторів зв'язку при реалізації проекту з розвитку 5G мереж.

Отже, у складній ситуації невідворотного неформального світового об'єднання гравців цифрового ринку, створити в Україні спеціалізоване політично-технологічне рішення. Звісно, тут є глобальні проблеми, з якими зіткнеться Україна при створенні сучасного мережевого світу. Тому, виходячи з об'єктивних передумов, звичайно, держава і бізнес, для досягнення цілей оцифровізації України змушені кооперуватися.

За цих умов,  всеукраїнський цифровий проект, має оперуватися, як базовий і інфраструктурний, без жодних протиріч на кшталт введення всіляких «фільтрів» держрегулювання, які лише прискорюють відставання.

Сподіваюся, влада починає розуміти, що цифрова самоізоляція перспективі «наздогнати і перегнати» в області цифрової економіки не сприяє.

Завжди Ваш, Олег Матійців


Информация o_O

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.
123